ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Επικοινωνία

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας?
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στο +30 211-4444444 ή  μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομίου στο eshop@cellier.gr. 
Τι ώρες μπορώ να καλέσω?
Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί απο Δευτέρα έως Σάββατο 09:00-22:00 και Κυριακή 11:00-19:00.

Παραγγελία

Πώς κάνω μια παραγγελία?
Επιλέξετε το/τα προϊόν/προϊόντα που επιθυμείτε και προχωρήστε την παραγγελία σας από το εικονίδιο "καλάθι αγοράς" σημειώνοντας τη ποσότητα που θέλετε. Έχετε την επιλογή να συνδεθείτε ως χρήστης, νέος χρήστης ή επισκέπτης. Στο επόμενο βήμα επιλέγετε τον τρόπο αποστολής και συμπληρώνοντας τον ΤΚ ενημερώνεστε για το κόστος αποστολής, ενώ εάν πρόκειται για δώρο συμπληρώνετε και το ευχετήριο μήνυμα που θα συνοδεύσει το δώρο σας. Στη συνέχεια συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολέα & παραλήπτη που επιθυμείτε και τελευταίο στάδιο είναι ο τρόπο εξόφλησής της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να πληρώσω?
Μπορείτε να πληρώσετε ηλεκτρονικά με χρέωση κάρτας μέσω PayPal ή Alpha e-commerce, με αντικαταβολή (ισχύει για αποστολές εντός Αττικής) και με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (τραπεζικοί λογαριασμοί)
*για κάρτες των οποίων πάροχος είναι αλλοδαπή τράπεζα, πληρωμές μπορούν να γίνουν αποκλειστικά μέσω PayPal.

Γίνονται δεκτές όλες οι πιστωτικές κάρτες?
Ναι, μπορείτε να εξοφλήσετε κάνοντας χρήση όλων των πιστωτικών καρτών.
*για κάρτες των οποίων πάροχος είναι αλλοδαπή τράπεζα, πληρωμές μπορούν να γίνουν αποκλειστικά μέσω PayPal.

Πως μπορώ να επιλέξω ένα κρασί?
1. Χρησιμοποιείστε τα φίλτρα που σας εμφανίζονται αριστερά στην σελίδα και αναζητήστε το κρασί που θέλετε βάσει της αγαπημένης σας ποικιλίας, χώρας, χρώματος κ.α.
2. Καλέσετε μας στο +30 210-4444444 και ο wine-expert θα σας προτείνει το κατάλληλο κρασί βάσει των προτιμήσεων σας.

Παράδοση

Ποιο είναι το κόστος παράδοσης?
Πατήστε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες
Σε πόσες μέρες θα παραδοθεί η παραγγελία μου?

Εάν πρόκειται για παράδοση εντός Αττικής, η παραγγελία σας παραδίδεται εντός 6 εργάσιμων ημερών, εφόσον έχει προηγηθεί επικοινωνία για τον ορισμό της ώρας παράδοσης. Υπάρχει δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης κατόπιν επικοινωνίας. Για αποστολές εκτός Αττικής ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος. 

Επιστροφές

Γίνονται δεκτές οι επιστροφές?
Επιστροφές ή αλλαγές δεν μπορούν να γίνουν δεκτές λόγω της φύσης των προϊόντων. Στα Cellier φροντίζουμε η φύλαξη και η μεταφορά τους να πραγματοποιείται στις κατάλληλες συνθήκες, ώστε τα προϊόντα να φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση.  

Ακύρωση παραγγελίας

Σε περίπτωση ακύρωσης μιας παραγγελίας πώς μπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω?

Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έχει πραγματοποιηθεί η πληρωμή.

Cellier Wine Club

Τι είναι το Cellier Wine Club?
Πατήστε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες


Πως μπορώ να γίνω μέλος του CWC?
Πατήστε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες


Τι όφελος έχω σαν μέλος του CWC?
Πατήστε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες